13 Şubat 2015 Cuma

IX.TÜRKMENİSTAN ULUSLARARASI YATIRIM FORUMU

IX. TÜRKMENİSTAN ULUSLARARASI YATIRIM   FORUMU
4-5 Mart 2015
Çırağan Palace Kempinski, İstanbul

4 Mart 2015, Çarşamba

08:30 – 09:30
Kayıt ve Çay Kahve İkramı
09:30-  09:45
Firma Standlarının Ziyaret Edilmesi
09:45 – 12:30
Türkmenistan Uluslararası Yatırım Forumunun Açılış Oturumu

DEİK / Türkiye - Türkmenistan İş Konseyi Başkanı Sn. Sefa Gömdeniz'in Hoşgeldiniz Mesajı
Ömer Cihad Vardan, DEİK Başkanı
Dr. Ahmed Mohamed Ali, İslam Kalkınma Bankası Başkanı
Nihat Zeybekci, T.C. Ekonomi Bakanı
Gurbanguli Berdimuhamedov, Türkmenistan Cumhurbaşkanı
Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye Cumhurbaşkanı
12:30-14:00
Öğle Yemeği
Panel 1: Türkmenistan'da Yatırım Ortamı, Yatırımcılara Sağlanan Destekler ve Fırsatlar
Moderatör: Nigel Peters, British Expertise
14:15-16:00
Türkmen Şirket ve Kurumlarının Temsilcileri
Nurettin Canikli, T. C. Gümrük ve Ticaret Bakanı
Mithat Yenigün, Türkiye Müteahhitler Birliği Başkanı
Dr. Serdar Çam, Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı Başkanı
Hayrettin Kaplan, Eximbank Genel Müdürü
Ahmet Çalık, Çalık Holding Yönetim Kurulu Başkanı
Türkmenistan'da Yatırımcı Olarak Faaliyet Gösteren Türk ve Uluslararası Firmaların Üst Düzey Temsilcileri
15:45-16:15
Çay-Kahve İkramı
Panel 2: Türkmenistan'da Yatırım İmkanları ve Altyapı Yatırımlarının Geliştirilmesi, Telekomünikasyon, İnşaat, Ulaştırma, Bilgi Teknolojileri, Sağlık ve Tarım Alanındaki Son Gelişmelerin Değerlendirilmesi
Moderatör: Türkmenistan Sanayi ve Ticaret Odası Başkanı Dövran Orazmuradov                             
16:15-18:00
Lütfi Elvan, T. C. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı
Kudbettin Arzu, T. C. Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakan Yardımcısı
Mükremin Çepni, TEDAŞ Yönetim Kurulu Başkanı
Mehmet Halis Bilden, TİGEM Yönetim Kurulu Başkanı
Prof. Dr. Yücel Altunbaşak, TÜBİTAK Başkanı
Başaran Ulusoy, TÜRSAB Başkanı
Çetin Nuhoğlu, UND Başkanı
Türkmen Şirket ve Kurumlarının Temsilcileri
20:00-22:00
Türkmenistan Uluslararası Yatırım Forumu Gala Yemeği

5 Mart 2015, Perşembe 

08:00-09:00
Kayıt ve Çay Kahve İkramı
Panel 3: Türkmenistan'ın Petrol, Gaz ve Kimya Sanayisinde Yatırım Olanakları
Moderatör: Süreyya Yücel Özden, Enerji İş Konseyi Başkanı
09:00-10:45
Türkmen Şirket ve Kurumlarının Temsilcileri
Prof. Dr. Veysel Eroğlu, T. C. Orman ve Su İşleri Bakanı
Taner Yıldız, T.C. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı
Mehmet Konuk, Botaş Yönetim Kurulu Başkanı (V)
Besim Şişman, TPAO Genel Müdürü (V)
Mustafa Yılmaz, EPDK Başkanı
Türkmenistan'da Enerji ve Kimya Sektöründe Faaliyet Gösteren Türk ve Uluslararası Firmaların Üst Düzey Temsilcileri

11:00-11:15
Çay-Kahve Arası
Panel 4: Türkmenistan'da Yabancı Yatırımcıların İş Yapma Tecrübeleri
Moderatör: Sefa Gömdeniz, Türkiye-Türkmenistan İş Konseyi Başkanı Sn. Sefa Gömdeniz
11:15-13:00
Hulusi Şentürk, TSE Başkanı
Türkmenistan'da Çeşitli Sektörlerde Faaliyet Gösteren Türk ve Uluslararası Firmaların Üst Düzey Temsilcileri

13:00-13:10
Türkmenistan Uluslararası Yatırım Forumunun Kapanışı
13:10-14:30
Öğle Yemeği
14:30-17:30
İkili İş Görüşmeleri

 Toplantıda Türkçe-Rusça-Türkmence-İngilizce eşzamanlı tercüme yapılacaktır. 
 İkili görüşmelerde Türkçe-Rusça-Türkmence-İngilizce ardıl çeviri hizmeti verilecektir.



1 yorum:

  1. ben Ekvatorlu Helena Julio, bu konuda Le_Meridian Funding Investors hakkında iyi konuşmak istiyorum. Le_Meridian Funding Investors, şehrimdeki tüm bankaların bana 500.000,00 USD tutarında kredi verme talebim reddettiğinde bana maddi destek veriyor, ben Ekvator'daki bankalarımdan borç almak için elimden geleni yaptım ama hepsi geri çevirdiler çünkü kredim düşüktü ama Tanrı lütfuyla Le_Meridian'ı tanımaya başladım, bu yüzden kredi başvurusunda bulunmaya karar verdim. İnşallah bana 500.000,00 USD'lik kredi verdiler. Ekvator'daki bankalarımın beni geri çevirdiği kredi talebi, onlarla iş yapmak gerçekten harikaydı ve işim iyi gidiyor. İşte bunlardan kredi başvurusu yapmak istiyorsanız Le_Meridian Funding Yatırım E-posta / WhatsApp İrtibatı: E-posta: lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp İletişim: + 1-989-394-3740.

    YanıtlaSil